середа, 21 жовтня 2020 р.

 

Дистанційне навчання 21.10.2020.

1 курс,  28  група  

УРОК№  10  

Тема уроку:  Гіпотези походження вірусів.

Д.З. Опрацювати  параграф75.

Урок№11

Тема уроку:Роль вірусів в еволюції організмів.

Д.З.Опрацювати параграф 75.    

 Література:Задорожний К.М.  Біологія і екологія: підручник для 10 кл.закл.загал.серед.освіти. –К.М.Задорожний   О.М.Утєвська.-Харків:Видавництво       «Ранок».2018 -240с.:іл.

Уроки  проходять  онлайн   на  платформі:Meet. Meet.gogle.com.

Meeting URL:https://meet google.com/ toc-jwbv-hza

Існує три класичні гіпотези щодо походження та еволюції вірусів:

    Гіпотеза першості вірусів: Віруси еволюціювали з комплексних молекул білків і нуклеїнових кислот ще до першої появи клітин на Землі. Згідно з гіпотезою першості вірусів, віруси доклались до появи клітинного життя. Ця гіпотеза підтверджується ідеєю про те, що всі вірусні геноми кодують білки, які не мають клітинних гомологів[en]. Гіпотеза першості вірусів відкидається деякими науковцями, оскільки вона суперечить визначенню вірусів, а саме, що віруси потребують клітину-господаря для реплікації.

    Редукційна гіпотеза (гіпотеза виродження): Віруси колись були дрібними клітинами, які паразитували в більших клітинах. Така гіпотеза підтверджується відкриттям велетенських вірусів зі схожим генетичним матеріялом із паразитичними бактеріями. Утім, редукційна гіпотеза не пояснює, чому навіть найменші клітинні паразити навіть найменшим чином не мають схожості із вірусами.

    Гіпотеза випадіння (гіпотеза блукаючих генів): Деякі віруси еволюціювали з ділянок ДНК або РНК, які «випали» з генів більших організмів. Ця гіпотеза не пояснює структур, що є унікальними для вірусів, і не мають ні яких проявів у клітинах. Окрім цього, гіпотеза випадіння не пояснює наявність комплексних капсидів та інших структур вірусних частинок.

Утім, вірусологи в процесі оцінювання наново цих гіпотез.   

2курс,1група

Урок№8

Тема уроку :Суть та біологічне значення запліднення.

Д.З. Опрацювати  параграф  94.  

 Література:Задорожний К.М.  Біологія і екологія: підручник для 10 кл.закл.загал.серед.освіти. –К.М.Задорожний   О.М.Утєвська.-Харків:Видавництво            «Ранок».2018 -240с.:іл.

Уроки  проходять  онлайн   на  платформі:Meet. Meet.gogle.com.

Meeting URL:https://meet google.com/ acu-fnwi-hr

Заплі́днення (сингамія) — процес злиття статевих клітин (гамет) рослинних і тваринних організмів, що лежить в основі статевого розмноження. Внаслідок запліднення утворюється зигота, яка дає початок новому організмові.

Біологічне значення запліднення полягає у тому, що внаслідок злиття клітин з різною спадковістю при статевому розмноженні утворюється більш життєздатне потомство, ніж при нестатевому розмноженні. У покритонасінних відбувається подвійне запліднення, що забезпечує утворення зародка та запасу поживних речовин.

 

 2курс,6 група

Урок№14

Тема уроку :Ріст та розвиток клітин та фактори, які на нього впливають .  Старіння та смерть клітин.

Д.З. Опрацювати  параграф  85. 

Урок№15.

Тема уроку:Причини порушення клітинного циклу та їх наслідки.

Д.З.Опрацювати параграф 84                                         

 Література:Задорожний К.М.  Біологія і екологія: підручник для 10 кл.закл.загал.серед.освіти. –К.М.Задорожний,   О.М.Утєвська.-Харків:Видавництво            «Ранок».2018 -240с.:іл.

Уроки  проходять  онлайн   на  платформі:Meet. Meet.gogle.com.

Meeting URL:https://meet google.com/  qdu-eeuu-kmo

Розвиток організму відбувається завдяки двом процесам: клітинної проліферації — розростанню тканин унаслідок багаторазового поділу клітин та диференціації — утворенню різних клітин з початково однорідних.

Проліферація забезпечує ріст і диференціювання тканин у процесі індивідуального розвитку, забезпечує безперервне відновлення клітин і внутрішньоклітинних структур. У разі ушкоджень органів і тканин за допомогою проліферації усувається утворений дефект і нормалізується порушена функція. Іноді проліферація може виникати внаслідок порушень гормональних впливів і призводить до збільшення органа. Внаслідок проліферації клітин, що втратили здатність диференціюватися в клітини того чи іншого органа, розвивається пухлина.

 

 

 

Немає коментарів:

Дописати коментар

ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ 09.02.2022.

  Дистанційне   навчання     09.02.2022. 1курс 16 група(хімія) УРОК№37 Тема уроку: Контрольна   робота . «Оксигеновмісні сполуки». ...